Alla inlägg under juni 2010

Av Emelie - 25 juni 2010 11:33

pga krångel från telia så är jag fortfarande utan interne, det är därför jag inte uppdaterar eller svarar på kommentarer!


så fort internetet kommer tillbaka så ska jag uppdatera om det som hänt sista tiden :)


hoppas ni har förståelse!

Av Emelie - 6 juni 2010 20:19

Måste bara få börja inlägget som jag lovade. HEJ MIKAELA!   


Det har blivit riktigt dålig uppdatering igen.. Jag vet.. men jag har har så himla mkt annat att göra så har inte orkat blogga faktiskt! men jag får ju inte alls lika många kommentarer heller om frågor och sånt som ni vill veta så jag känner mig inte lika taggad, förut när jag fick 15-20 kommentarer varje dag så tyckte jag det var riktigt riktigt roligt att skriva ett eller ett par inlägg varje dag!



Jaja, men vad har hänt då?


Jo vi har varit ute och blivit lite bruna allihopa


var på strömsholm i fredags, hade skit kul!


Och Bally var dräktig så Madde var riktigt glad att det var ett litet pyre där



Jag har också börjat fundera på att betäcka Nelli i sommar, så vi (förhoppningsvis!!) får 3 st små pluttar nästa sommar  


Natalie har förövrigt börjat på dagis! Mammas duktiga duktiga flicka blev knappt ledsen när hon lämnades själv första gången !


Får se hur det går för mig att lämna henne imorgon, jag kommer säkert vara helt förstörd när jag gått därifrån    Det är ju min lilla bebis ju!


Nej ni får allt ta och kommentera lite nu så jag har något att skriva om

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards