Alla inlägg under september 2010

Av Emelie - 27 september 2010 21:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emelie - 11 september 2010 12:20

Ja idag tänkte jag försöka mig på ett lite längre inlägg! Eftersom jag är själv hemma ett par timmar så tänkte jag att jag kan dela upp inlägget lite   


Efter detta inlägg så kommer jag även göra ett inlägg med lösen, ett lösen som jag bara lämnar till vissa, men fråga du så kanske du får läsa lite mer privat om mitt liv just för tillfället!


Ja vad har hänt nu då?


Som sagt, 2 av mina älsklingar har flyttat från oss, först flyttade Nelli till gävle, där hon trivs som sjutton   

Sen flyttade ju även Nova ifrån oss, upp till himlen, där hon förmodligen busar som fan nu, min vackra prinsessa!   

Jag har fått tacka NEJ till 2 st olika skolor just nu.. och det gör mig verkligen ledsen, för jag vill verkligen inget hellre än att börja plugga, men tyvärr har det ändrats lite här hemma just nu så jag kommer inte ha möjlighet till det   

På måndag börjar jag även jobba vilket så klart går före skolan! så det är grymt skönt!

Inom hemtjänsten, helt okej faktiskt, kul att få börja jobba där

börjar med 5 veckor, så får vi se vad som händer


nää nu måste jag lägga ner här, skriver mer senare!

.

Av Emelie - 9 september 2010 00:06

Ikväll är faaan inte en bra kväll, varför vill jag inte skriva ut här än.. det är alldeles för privat...



fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfa
nfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanf
an!!!!!!

Av Emelie - 6 september 2010 21:51

japp har varit hos Tiina, sagt hejdå och så där.. För hon flyttar nämligen till Jönköping imorgon!!   Men jag VET att hon kommer få det bra där   hon har ju sin lilla kärlek där nere   


Det har hänt en heeel del sen jag skrev sist, och jag måste verkligen försöka börja skriva oftare, men jag har liksom ingen motivation att göra de   

Av Emelie - 1 september 2010 18:21

Idag har varit den absolut jobbigaste dagen på otroligt länge, allting jag gjorde var "sista gången du går här nu nova, sista gången du åker den här vägen, sista benet, sista maten"

Allting var "de sista". Så mycket som jag har gråtit idag har jag nog aldrig gråtit förut, tårarna har verkligen inte slutat rinna..

Det har verkligen varit en HEMSK dag, men för Nova har det varit den bästa dagen på länge, hon har fått så mycket gott idag, fått så mycket mys och bara fått vara, hon var glad enda in i det sista.

Hon fick lugnande först, då låg hon i mitt knä på golvet, jag grät och bara kände hur ångesten kom, så efter en stund kom veterinären in, då började Nova vifta på svansen, tittade upp, sen la hon ner huvudet i mitt knä igen, tittade med sina bruna ögon på mig, då fick mamma ta tag i mig (mamma skjutsade dit oss, för att natalie skulle slippa vara med) för jag blev helt hysterisk, tårarna bara sprutade, jag skakade som ett jävla löv. Så sa jag "jag älskar dig min prinsessa" då viftade hon på svansen igen, sen fick hon sprutan och hon somnade in i mitt knä.


Åh min vackra ängel, hoppas du har det bra där uppe, och att alla mötte dig med lika stark kärlek som vi gett dig här nere   


Usch tårarna bara rinner, jag skakar fortfarande. så fort jag tänker på Nova så blir jag helt kall, jag orkar fan inte med det här       

Mitt vackra hjärta, hoppas du har det bra där du är nu, jag älskar dig, kommer för alltid ha dig i mitt hjärta   

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards