Direktlänk till inlägg 1 september 2010

Min vackra prinsessa<3

Av Emelie - 1 september 2010 18:21

Idag har varit den absolut jobbigaste dagen på otroligt länge, allting jag gjorde var "sista gången du går här nu nova, sista gången du åker den här vägen, sista benet, sista maten"

Allting var "de sista". Så mycket som jag har gråtit idag har jag nog aldrig gråtit förut, tårarna har verkligen inte slutat rinna..

Det har verkligen varit en HEMSK dag, men för Nova har det varit den bästa dagen på länge, hon har fått så mycket gott idag, fått så mycket mys och bara fått vara, hon var glad enda in i det sista.

Hon fick lugnande först, då låg hon i mitt knä på golvet, jag grät och bara kände hur ångesten kom, så efter en stund kom veterinären in, då började Nova vifta på svansen, tittade upp, sen la hon ner huvudet i mitt knä igen, tittade med sina bruna ögon på mig, då fick mamma ta tag i mig (mamma skjutsade dit oss, för att natalie skulle slippa vara med) för jag blev helt hysterisk, tårarna bara sprutade, jag skakade som ett jävla löv. Så sa jag "jag älskar dig min prinsessa" då viftade hon på svansen igen, sen fick hon sprutan och hon somnade in i mitt knä.


Åh min vackra ängel, hoppas du har det bra där uppe, och att alla mötte dig med lika stark kärlek som vi gett dig här nere   


Usch tårarna bara rinner, jag skakar fortfarande. så fort jag tänker på Nova så blir jag helt kall, jag orkar fan inte med det här       

Mitt vackra hjärta, hoppas du har det bra där du är nu, jag älskar dig, kommer för alltid ha dig i mitt hjärta   

 
 
hanna

hanna

1 september 2010 18:36

super cute :] jag gillar din blogg

http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

 
Mia 17år - Mamma  till William och Marcus

Mia 17år - Mamma till William och Marcus

1 september 2010 20:31

Sv. haha de får du läsa om imorrn på bloggen :D.

//kram, Mia

http://snuttegubbe.blogg.se

 
anna

anna

2 september 2010 13:06

usch lider med dig gumman :( vet hur tungt de är..jag hoppas att de ordnar sig :( ta en dag i taget & glöm inte att sörja..

http://dabrunette.blogg.se

Emelie

2 september 2010 13:08

tack gumman

 
Mia 17år - Mamma  till William och Marcus

Mia 17år - Mamma till William och Marcus

2 september 2010 13:15

Sv. Ja de är helt OK att skaffa en "kamphund" om man vet att man klarar av det! :).

Beklagar de med hunden :/

http://snuttegubbe.blogg.se

 
Tilda

Tilda

6 september 2010 18:36

I himlen??:(

http://www.flexibility.bloggplatsen.se

Emelie

6 september 2010 21:50

ja hon är numera i himlen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 juli 2012 00:12

Dagen idag började förjävligt.. Men så är väl livet? Ett steg fram, tre steg bak!! Blev en skrittsväng i skogen med T , var jävligt skönt att bara få vara efter allt! Sen körde vi lite skit till tippen, både härifrån o från pappa. Åkte med Soph...

Av Emelie - 17 juli 2012 20:50

Har laddat ner bloggplatsens sol, så jag kan blogg lite oftare ;-) skulle gärna vilja rensa alla gammal inlägg, men det får jag kanske göra via en dator sen istället! För nu ska bloggen göras om!!;-) ...

Av Emelie - 17 november 2010 18:55

Hallå!    Idag har faktiskt varit en helt underbar dag. Vaknade kl 6, då kände Natalie för att hon ville gå upp haha. Även om jag ringde och sa till dagis att hon inte kommer mer den här veckan, eftersom hon bara skulle ha gått långa dagar, och e...

Av Emelie - 16 november 2010 17:52

Ojoj, otroligt länge sen jag skrev. men det har hänt en hel del i mitt liv!!   * Blivit tillsammans med en annan kille. * Flyttat. * Fått mera jobb.  * Fått en egen lägenhet med inflyttning 1/1. Bor för tillfället hemma hos den nya killen. ...

Av Emelie - 11 september 2010 12:20

Ja idag tänkte jag försöka mig på ett lite längre inlägg! Eftersom jag är själv hemma ett par timmar så tänkte jag att jag kan dela upp inlägget lite      Efter detta inlägg så kommer jag även göra ett inlägg med lösen, ett lösen som jag bara läm...

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards