Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

Nova!

Av Emelie - 31 augusti 2010 19:38

Mitt underbara lilla hjärta, imorgon tar ditt alldeles på tok för korta liv slut   

Men jag kan inte se dig lida, jag var tvungen att göra det här valet, för din skull, för att du ska slippa denna smärta.

Det är inte rätt, jag som har möjligheten måste välja din väg åt dig, och den vägen tar slut imorgon.

Usch det är så jävla jobbigt, tårarna slutar inte rinna, klumpen i magen vägrar försvinna. Så fort du tittar på mig känner jag världens ångest, har jag verkligen gjort rätt beslut? är det verkligen rätt? tänk om operationen funkar?

Hur ska jag klara mig nu? alla mina underbara djur försvinner från mig ett efter ett känns det som. Snart kommer jag stå här alldeles ensam ju!

Usch tårarna rinner så jag knappt klarar av att skriva klart det här inlägget, så det får bli en kort slut nu..


 

Mitt underbara hjärta, tänk på mig när du springer över regnbågen imorgon   


Kommer alltid tänka på dig, du kommer alltid finnas i mitt hjärta Nova  

 
 
anna

anna

31 augusti 2010 21:03

Förstår att det är tungt men jag tror de är bättre för Nova, jag menar..vill du att hon ska lida? Om det går att operera, varför låter ni henne inte gå igenom det? Kanske är för dyrt..tänk på hur du sj skulle vilja om du var Nova..och var så sjuk som hon?! Vill du inte hellre somna in och leka med de andra hundarna? hon kanske träffar min hund charlie som somnade in för flera år sedan? :) de kan kasta pinne ihop, ha de kul tillsammans och se ner på oss..bara för att nova somnar in, betyder de inte att hon lär lämna dig för gott..hon kommer alltid finns där hos dig..charlie finns hos mig..de vet jag :)

http://dabrunette.blogg.se

 
anna

anna

31 augusti 2010 21:10

Tror det är mer tungt för dig än henne ;) hon lär bara; puhhh äntligen slipper jag må så här dåligt. Hon får somna in, bli fri..tänk så frisk och kry hon lär vara :) hon lär följa med er hem..men du ser henne inte..hon lär vara med dig när du rider..men du ser henne inte..du kanske känner hennes närvaro..men hon är nog mer lugn än dig imorgon :) belive me ;)

http://dabrunette.blogg.se

 
Jessica

Jessica

2 september 2010 12:13

Tack för gissningen :) Tråkigt det med hunden hoppas att allt blir bra.

http://CrazyBarbiedoll.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 juli 2012 00:12

Dagen idag började förjävligt.. Men så är väl livet? Ett steg fram, tre steg bak!! Blev en skrittsväng i skogen med T , var jävligt skönt att bara få vara efter allt! Sen körde vi lite skit till tippen, både härifrån o från pappa. Åkte med Soph...

Av Emelie - 17 juli 2012 20:50

Har laddat ner bloggplatsens sol, så jag kan blogg lite oftare ;-) skulle gärna vilja rensa alla gammal inlägg, men det får jag kanske göra via en dator sen istället! För nu ska bloggen göras om!!;-) ...

Av Emelie - 17 november 2010 18:55

Hallå!    Idag har faktiskt varit en helt underbar dag. Vaknade kl 6, då kände Natalie för att hon ville gå upp haha. Även om jag ringde och sa till dagis att hon inte kommer mer den här veckan, eftersom hon bara skulle ha gått långa dagar, och e...

Av Emelie - 16 november 2010 17:52

Ojoj, otroligt länge sen jag skrev. men det har hänt en hel del i mitt liv!!   * Blivit tillsammans med en annan kille. * Flyttat. * Fått mera jobb.  * Fått en egen lägenhet med inflyttning 1/1. Bor för tillfället hemma hos den nya killen. ...

Av Emelie - 11 september 2010 12:20

Ja idag tänkte jag försöka mig på ett lite längre inlägg! Eftersom jag är själv hemma ett par timmar så tänkte jag att jag kan dela upp inlägget lite      Efter detta inlägg så kommer jag även göra ett inlägg med lösen, ett lösen som jag bara läm...

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards