Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 27 mars 2010 21:07

Blir så extremt jävla trött på folk ibland alltså.. Som sitter och klagar på hur jag sköter mitt liv och hur jag sköter olika saker, men nog fan gör personen likadant själv?   



Om jag väljer att ha min bärbara dator på, utan laddaren inkopplad under Earth Hour, men har släckt ALLT annat, så är väl det MITT val?   



Nej nu har jag inget mer att skriva, har skrivkramp i händerna ikväll:P



pst, ni glömmer väl inte att ställa om klockan i natt?

Av Emelie - 23 mars 2010 21:20

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Natalie sprang runt och sa mamma hela dagen ;D
Vad gjorde du kl 07 imorse: Blev väckt av natalie :D
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt i cam med Jocke och åt chips :D
Det sista du sa högt: Fan skulle haft lite dipp!
Det senaste någon sa till dig: Jaa det vore inte helt fel!
Vad har du druckit idag: vatten, kaffe, mjölk, passions soda
Vad var det senaste du åt: Lite chips.
Vad var det senaste du köpte: storhandlade, orkar fan inte skriva allt xD
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: regn.
Godaste glassmaken: magnum, päronsplitt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Sover du tungt: Njae, jag tror faktiskt det, fast ändå vaknar jag lätt när natalie vaknar ? :P
Drömmer du mardrömmar: Ibland.
Trivs du med ditt jobb: är arbetslös så nej..
Favoritklädsel: myskläder
Favoritlåt just nu: Ingen speciell =/ 
Vad ser du om du tittar till höger: Älskling :D
Vad gör dig glad just nu: Sol och vackert väder!
Vad ska du göra härnäst: Kolla tv =)
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ganska bra trots tidig morgon..
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Linne och mysbyxor
Sommarplaner: ingen aning faktiskt! förslag???
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Nej.
Morgon eller nattmänniska: Natt. Men nu har vi ju börjat gå upp tidigt för att vänja natalie till dagis =)
Vad är viktigast för dig: Denna fråga var nog lättast! Mina barn såklart!
Är du kittlig: jaa, överallt :P

Snarkar du: Nepp
Stjärntecken: fisk
Äckligaste insekten: Fästingar och spindlar.
Stökigt eller välstädat: det är för det mesta stökigt här.  Men hellst välstädat. :P
Längtar du mest efter just nu: Sommaren. Och semestern!

Av Emelie - 21 mars 2010 09:23

Nu har vi varit vakna ett tag här hemma, Natalie väckte oss som vanligt runt kl 08 :) Så nu håller vi faktiskt på att plocka ihop lite tvätt, pappa och hans sambo ( Eva :) ) tyckte vi skulle ta med det ut dit och tvätta så kunde vi ju få äta med dom samtidigt istället för att ha tvättstugan, Det gillar vi :D


Sen ikväll blir det stallet igen, myspys! <3 konstigt det kommer kännas, idag ska jag ställa upp 2 hästar på gången och mocka åt :O Hoppas xp sköter sig lite idag iaf, vill inte behöva ha den här kampen med henne varje dag.. Det tar på krafterna, och nu har jag ju gått och börjat hosta massor, så snart ligger jag väl sjuk igen! Så har ingen större lust att hålla på och bråka faktiskt! *Håller tummarna*



Nej nu bär det av ut till pappa, ska klä på mitt lilla vindruvsätande monster här först :D

Mammas älskling <3  

...

Av Emelie - 21 mars 2010 00:20

nu har det blivit så där dålig uppdatering igen! *slå på fingrarna* Ändå verkar inte antalet person som kollar varje dag sjunka? :D det är kul! men det är ändå dåligt med kommentarer tycker jag :(


idag har vi inte gjort så mkt, var ute hos pappa och grejade lite förut, sen efter det så åkte vi hem till mamma som ville bjuda på mat :D kyckling i gräslökssås, det var fan GRYMT gott!! Sen efter det bar det av ut till stallet, blev en "lugn?!" tur på Nellie idag, mys <3 Fast även idag gick det lite mer åt alla möjliga håll haha :D Underbara varelse!


Sen nu ikväll fick jag en önskan, om att jag skulle göra en tårta, så det var jag faktiskt snäll och gjorde :)


Nej ni, nu  blir det natt natt för min del! kommentera massa nu och ge mig tips vad jag kan skriva om så jag kan fortsätta blogga här nu! :)

Av Emelie - 14 mars 2010 13:48

Jag tror att Emma är lite i kiss och bajsåldern. Vilket faktiskt är ganska roligt, med tanke på att man i regel brukar vara det när man är liten, inte när man är 20! Men vi har ganska kul här hemma!    Det var länge sen jag mådde så här bra, hade så här kul, och bara alltmänt gillar livet!   Tror vårsolen har mkt med mitt toppen humör att göra, men också att jag mår bra i allmänhet just nu   


Nu ska vi ut till pappa :D underbara sol, underbara älskling, underbara unge!   

Av Emelie - 12 mars 2010 20:17

sorry för dålig uppdatering, inte haft någon lust att blogga alls. det har ju varit ett par personer som försökt knäcka mig, men jag står fortfarande stadigt på jorden med huvudet högt!! Så lätt viker jag mig inte :)

har precis lagt natalie i sängen, tror faktiskt hon somnade, men så började våra 2 älskade små grisar att leka och hon vaknade :( men nu gick älsklingen in till henne så får se om hon kan somna om igen, hon har blivit sååå duktig på att somna själv och framförallt, att lägga sig i ordentlig tid!


nej nu ska jat fixa lite kvällsmat eftersom EmmaPemma inte frågade om vi ville ha när hon fixade till sig (morr:@)


puss och kram!

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards