Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

Första dagen på jobbet!

Av Emelie - 6 juli 2010 13:15

Ja idag är första dagen på jobbet, har redan jobbat ett pass, och om ett par timmar så ska jag ta bussen in till stan från pappa och kliva på pass nr 2. Och min underbara underbara UNDERBARA  älskling ska åka ut och smörja och kolal över Nelli idag när jag kliver på mitt nästa pass, men imorgon, då ska jag bannemig ut, för jag saknar redan min lilla knäppis    jag vet helt 100 att han klarar allt det där, men har ändå sån ångest över att inte kunna åka ut idag   


Men men, nu ska jag fixa nåt att äta, sen vila lite innan nästa pass!


puss på er!

 
 
Tilda

Tilda

6 juli 2010 20:48

Heej! Vad har du fått för jobb?? Och är Nelli en häst eller ponny?? Det finns ju stora d-ponnyer oxå;) Och jag ÄLSKAR din blogg;)

/Tilda

http://www.flexibility.bloggplatsen.se

 
Tilda

Tilda

7 juli 2010 21:29

Vsg;) Det verkar ju som ett roligt jobb=)

http://www.flexibility.bloggplatsen.se

 
Jessica

Jessica

8 juli 2010 13:47

va nej inte ska du känna dig träffad, det är till de vänner som jag har haft som jag träffat i verkligheten och umgåts med dagligen så inget mot dig :)

http://CrazyBarbiedoll.blogg.se

 
Madde

Madde

13 juli 2010 16:54

Heej =) ja bilder kommer snart måste bara få upp nya gardinstänger först ;)

http://sun69shine.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 juli 2012 00:12

Dagen idag började förjävligt.. Men så är väl livet? Ett steg fram, tre steg bak!! Blev en skrittsväng i skogen med T , var jävligt skönt att bara få vara efter allt! Sen körde vi lite skit till tippen, både härifrån o från pappa. Åkte med Soph...

Av Emelie - 17 juli 2012 20:50

Har laddat ner bloggplatsens sol, så jag kan blogg lite oftare ;-) skulle gärna vilja rensa alla gammal inlägg, men det får jag kanske göra via en dator sen istället! För nu ska bloggen göras om!!;-) ...

Av Emelie - 17 november 2010 18:55

Hallå!    Idag har faktiskt varit en helt underbar dag. Vaknade kl 6, då kände Natalie för att hon ville gå upp haha. Även om jag ringde och sa till dagis att hon inte kommer mer den här veckan, eftersom hon bara skulle ha gått långa dagar, och e...

Av Emelie - 16 november 2010 17:52

Ojoj, otroligt länge sen jag skrev. men det har hänt en hel del i mitt liv!!   * Blivit tillsammans med en annan kille. * Flyttat. * Fått mera jobb.  * Fått en egen lägenhet med inflyttning 1/1. Bor för tillfället hemma hos den nya killen. ...

Av Emelie - 11 september 2010 12:20

Ja idag tänkte jag försöka mig på ett lite längre inlägg! Eftersom jag är själv hemma ett par timmar så tänkte jag att jag kan dela upp inlägget lite      Efter detta inlägg så kommer jag även göra ett inlägg med lösen, ett lösen som jag bara läm...

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards