Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Hejsan hoppsan!

Av Emelie - 16 november 2010 17:52

Ojoj, otroligt länge sen jag skrev. men det har hänt en hel del i mitt liv!!


* Blivit tillsammans med en annan kille.

* Flyttat.

* Fått mera jobb. 

* Fått en egen lägenhet med inflyttning 1/1. Bor för tillfället hemma hos den nya killen.

* Fått en liten styvson (Alex son!)


Så det är väldigt mkt förändringar i mitt liv, jag har numera bara min lilla sessa Natalie varannan vecka. tråkigt men ändå skönt ibland. Att ha ett nytt förhållande och ett nytt liv är ju också en otroligt stor förändring.

Men jag är så otroligt lycklig nu, jag mår verkligen BRA !!! 


Men nu måste jag smita iväg igen!! men jag ska försöka bättra mig och börja blogga oftare!! =D


 
 
Madde

Madde

16 november 2010 18:30

ja det tycker jag du minsan få göra :P

http://sun69shine.bloggplatsen.se

Emelie

17 november 2010 18:55

haha ja jag får försöka med det ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 juli 2012 00:12

Dagen idag började förjävligt.. Men så är väl livet? Ett steg fram, tre steg bak!! Blev en skrittsväng i skogen med T , var jävligt skönt att bara få vara efter allt! Sen körde vi lite skit till tippen, både härifrån o från pappa. Åkte med Soph...

Av Emelie - 17 juli 2012 20:50

Har laddat ner bloggplatsens sol, så jag kan blogg lite oftare ;-) skulle gärna vilja rensa alla gammal inlägg, men det får jag kanske göra via en dator sen istället! För nu ska bloggen göras om!!;-) ...

Av Emelie - 17 november 2010 18:55

Hallå!    Idag har faktiskt varit en helt underbar dag. Vaknade kl 6, då kände Natalie för att hon ville gå upp haha. Även om jag ringde och sa till dagis att hon inte kommer mer den här veckan, eftersom hon bara skulle ha gått långa dagar, och e...

Av Emelie - 11 september 2010 12:20

Ja idag tänkte jag försöka mig på ett lite längre inlägg! Eftersom jag är själv hemma ett par timmar så tänkte jag att jag kan dela upp inlägget lite      Efter detta inlägg så kommer jag även göra ett inlägg med lösen, ett lösen som jag bara läm...

.

Av Emelie - 9 september 2010 00:06

Ikväll är faaan inte en bra kväll, varför vill jag inte skriva ut här än.. det är alldeles för privat...     fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanf
anfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan!!!!!! ...

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards