Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Mina djur!

Av Emelie - 27 april 2010 21:38

Fick en förfrågan om mina djur. Så jag får slänga in ett inlägg med lite info om dom!   


 


Nelligino "Nelli", Ett fullblodssto född -03.

Inte särskillt mkt riden, jag håller på och tränar henne från marken för tillfället. Men rider så ofta jag känner att hon och jag är på humör för det. Vill inte pressa henne eftersom jag fått veta att hon tidigare blivit allt för hårt pressad!

Bockar och busar när man rider   Är än så länge bara fodervärd. Men har planer på att köpa loss henne till sommaren   



 


Nova

11 månaders amstaff/dogo tik. Tog henne som omplaceringstik när hon bara var ett par månader. Bodde då i en ladugård. Gjorde utfall mot andra hundar så fort hon hade mat, ben, leksaker m.m Nu blivit en riktigt underbar familjehund som trivs med att Natalie leker med henne, plockar mat ur matskålen när hon äter. Slutat göra utfall m.m  



 


Smilla


10 månaders terv/schäferkorsning. Mammas uppfödning, tog hem henne när hon var 9 veckor. Underbar liten varelse, alltid varit lydig, funkar med alla hundar, med alla djur överhuvudtaget. Älskar barn, och alla andra människor. Hennes enda problem är att hon inte riktigt gillar att vara hemma själv, men det tränar vi på  



 


Salsa


Köpte henne i höstas. Köpte henne tillsammans med hennes son Charlie. Men han funkade dock inte hos oss då han rev Natalie hela tiden. Men han bor nu på landet istället   Salsa är lugn, men ändå busig när hon själv vill.Hon är ca 2 år.



Så nu har jag berättat lite grann om mina djur   

Är det någonting mer ni vill att jag ska skriva om så säg gärna till så ska jag se till att göra mitt bästa för att hitta på en lösning   


Nu kallar sängen!


puss på er!


 
 
En smart tjej

En smart tjej

28 april 2010 15:38

Tack så mkt att du skrev om dina djur! Det var väldigt roligt att läsa:)

http://www.flexibility.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

2 maj 2010 17:33

Underbara djur

http://www.throughthepain.blogg.se

 
Emily

Emily

5 maj 2010 12:04

Hej!
Jättefina djur! :)
Vore kul och se fler kort på djuren ocg din lilla tjej :)

http://elliotsmamma.bloggplatsen.se

 
Tilda

Tilda

24 maj 2010 20:03

Då är hon alltså 7 år!:)

http://www.flexibility.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 juli 2012 00:12

Dagen idag började förjävligt.. Men så är väl livet? Ett steg fram, tre steg bak!! Blev en skrittsväng i skogen med T , var jävligt skönt att bara få vara efter allt! Sen körde vi lite skit till tippen, både härifrån o från pappa. Åkte med Soph...

Av Emelie - 17 juli 2012 20:50

Har laddat ner bloggplatsens sol, så jag kan blogg lite oftare ;-) skulle gärna vilja rensa alla gammal inlägg, men det får jag kanske göra via en dator sen istället! För nu ska bloggen göras om!!;-) ...

Av Emelie - 17 november 2010 18:55

Hallå!    Idag har faktiskt varit en helt underbar dag. Vaknade kl 6, då kände Natalie för att hon ville gå upp haha. Även om jag ringde och sa till dagis att hon inte kommer mer den här veckan, eftersom hon bara skulle ha gått långa dagar, och e...

Av Emelie - 16 november 2010 17:52

Ojoj, otroligt länge sen jag skrev. men det har hänt en hel del i mitt liv!!   * Blivit tillsammans med en annan kille. * Flyttat. * Fått mera jobb.  * Fått en egen lägenhet med inflyttning 1/1. Bor för tillfället hemma hos den nya killen. ...

Av Emelie - 11 september 2010 12:20

Ja idag tänkte jag försöka mig på ett lite längre inlägg! Eftersom jag är själv hemma ett par timmar så tänkte jag att jag kan dela upp inlägget lite      Efter detta inlägg så kommer jag även göra ett inlägg med lösen, ett lösen som jag bara läm...

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards