Alla inlägg den 10 april 2010

Av Emelie - 10 april 2010 19:37

Nu sitter jag här, har faktiskt varit duktig idag!   

Nu har jag precis kommit från stallet, Mockade, tog in hästarna, så stallde jag upp Nelli en sväng på gången, borstade av henne ordentligt, sen in i boxen, sen hem  

Eller faktiskt, till affären, sen hem   

Ska strax stoppa Natalie i sängen, fixa lite dipp och plocka fram chipsen   


Imorgon blir det stallet igen, ska leka lite med Nelli, hon tyckte det var så kul när vi busade i hagen förut att hon sprang runt och bockade som en tok :D så tänkte göra det imorgon med   

Nej nu har jag inget mer att skriva, kanske slänger in ett inlägg sen med   

Av Emelie - 10 april 2010 15:01

Ja när jag hade lagt in inlägget med alla ord natalie kundeb säga, så missade jag ju en hel del! så här kommer listan igen, med rättelse!


Hej

hejdå

mamma

pappa

kisse

vovve

salsa (våra katt)

nova

smilla

gunga

titta

akta

sätt dig ner

låt bli

ajaj

nej

jaja

kossa

häst

Skit

sluta

Natalie

Piano

Tixie (mammas hund)

Bebis


Så nu tror jag att jag lagt till alla :P fast kommer säkert på några mer ord ;)

Av Emelie - 10 april 2010 11:21

Godmorgon! idag fick vi sovmorgon, skönt som f*n!  Nu har vi ätit lite rostade mackor med skinka och oboy. Det var inte helt dumt! Kvällen igår började med att jag var med grabbarna grus =älsklingen, fredrik och micke. Sen var det någon mer med, för jag vet inte vad han hette   Sen bad jag älsklingen att köra hem mig, så spenderade jag resten av kvällen i soffan, men bästaste som sällskap! Victor och Tony   Det var fan inte igår jag pratade med tony alltså! fan över 2 år sen :O men kul var det!


nej nu ska jag sluta skriva, ha det bra!

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards