Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Lördag 19.38

Av Emelie - 10 april 2010 19:37

Nu sitter jag här, har faktiskt varit duktig idag!   

Nu har jag precis kommit från stallet, Mockade, tog in hästarna, så stallde jag upp Nelli en sväng på gången, borstade av henne ordentligt, sen in i boxen, sen hem  

Eller faktiskt, till affären, sen hem   

Ska strax stoppa Natalie i sängen, fixa lite dipp och plocka fram chipsen   


Imorgon blir det stallet igen, ska leka lite med Nelli, hon tyckte det var så kul när vi busade i hagen förut att hon sprang runt och bockade som en tok :D så tänkte göra det imorgon med   

Nej nu har jag inget mer att skriva, kanske slänger in ett inlägg sen med   

 
 
jaqueline- gravidast ever

jaqueline- gravidast ever

10 april 2010 22:47

Men det är ju precis det jag menar! Jag tror du fick det lite om bakfoten :P Jag menar att folk presenterar sig som ung mamma först, då tycker jag man förminskar värdet i själva mamma delen. Klart man ska vara stolt oavsett vilken ålder man är! Förstår du hur jag menar? :)

http://whitetrashdoll.blogg.se

 
jaqueline- gravidast ever

jaqueline- gravidast ever

11 april 2010 10:18

men det är ju det vissa gör på fullt allvar :P! Dom lägger sååå mycket fokus på just att dom är unga mammor att liksom... deras föräldraskap bara blir ungmamma typ. Inte att dom helt enkelt är mammor :P Och jag ska ju själv bli en "ung mamma" så jag är inte den som dömer direkt :P

http://whitetrashdoll.blogg.se

 
Mia, 17år och mamma  till William och Marcus

Mia, 17år och mamma till William och Marcus

11 april 2010 11:53

Isåfall måste det ha varit en liten gräving. En unge kanske?
Ska ut och titta efter spår idag, och med lite tur kanske den dyker upp igen! :)

http://www.snuttegubbe.blogg.se

 
Jessica

Jessica

12 april 2010 10:23

Sv: Jessica, 19 , tittar in på den när jag ser att du uppdaterar eftersom att jag följer den via bloglovin :) Roligt att se att du pratar med en av mina gamla kompisar som jag umgick med när jag bodde i Uppsala :)

http://CrazyBarbiedoll.blogg.se

 
Mia, 17år och mamma  till William och Marcus

Mia, 17år och mamma till William och Marcus

12 april 2010 13:47

ja, haha. ska googla det.
Men tänk om det var en skunk ändå? Då var jag nog den första i hela sverige som såg den! Wiho! :D
Men, om det nu bara var en grävling, så var det inte mycket att tjoha åt. haha.
Fast rätt coolt var det iallafall. Jag är ju en stadsbo. Har inte ens sett en levade räv någon gång! Men en älg har jag allt sett! Den var STOR! :P
HAr även sett en varg, fast nu är den skjuten.. stackare.
Den promenerade på min killes stenmur för ca. 2år sedan, och dagen efter att vi sett den så stog de i tidningar och kom på nyheterna att två vargar gått runt där min kille bor. Men som blivit skjutna.

http://www.snuttegubbe.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 juli 2012 00:12

Dagen idag började förjävligt.. Men så är väl livet? Ett steg fram, tre steg bak!! Blev en skrittsväng i skogen med T , var jävligt skönt att bara få vara efter allt! Sen körde vi lite skit till tippen, både härifrån o från pappa. Åkte med Soph...

Av Emelie - 17 juli 2012 20:50

Har laddat ner bloggplatsens sol, så jag kan blogg lite oftare ;-) skulle gärna vilja rensa alla gammal inlägg, men det får jag kanske göra via en dator sen istället! För nu ska bloggen göras om!!;-) ...

Av Emelie - 17 november 2010 18:55

Hallå!    Idag har faktiskt varit en helt underbar dag. Vaknade kl 6, då kände Natalie för att hon ville gå upp haha. Även om jag ringde och sa till dagis att hon inte kommer mer den här veckan, eftersom hon bara skulle ha gått långa dagar, och e...

Av Emelie - 16 november 2010 17:52

Ojoj, otroligt länge sen jag skrev. men det har hänt en hel del i mitt liv!!   * Blivit tillsammans med en annan kille. * Flyttat. * Fått mera jobb.  * Fått en egen lägenhet med inflyttning 1/1. Bor för tillfället hemma hos den nya killen. ...

Av Emelie - 11 september 2010 12:20

Ja idag tänkte jag försöka mig på ett lite längre inlägg! Eftersom jag är själv hemma ett par timmar så tänkte jag att jag kan dela upp inlägget lite      Efter detta inlägg så kommer jag även göra ett inlägg med lösen, ett lösen som jag bara läm...

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards