Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Lite längre inlägg!

Av Emelie - 11 september 2010 12:20

Ja idag tänkte jag försöka mig på ett lite längre inlägg! Eftersom jag är själv hemma ett par timmar så tänkte jag att jag kan dela upp inlägget lite   


Efter detta inlägg så kommer jag även göra ett inlägg med lösen, ett lösen som jag bara lämnar till vissa, men fråga du så kanske du får läsa lite mer privat om mitt liv just för tillfället!


Ja vad har hänt nu då?


Som sagt, 2 av mina älsklingar har flyttat från oss, först flyttade Nelli till gävle, där hon trivs som sjutton   

Sen flyttade ju även Nova ifrån oss, upp till himlen, där hon förmodligen busar som fan nu, min vackra prinsessa!   

Jag har fått tacka NEJ till 2 st olika skolor just nu.. och det gör mig verkligen ledsen, för jag vill verkligen inget hellre än att börja plugga, men tyvärr har det ändrats lite här hemma just nu så jag kommer inte ha möjlighet till det   

På måndag börjar jag även jobba vilket så klart går före skolan! så det är grymt skönt!

Inom hemtjänsten, helt okej faktiskt, kul att få börja jobba där

börjar med 5 veckor, så får vi se vad som händer


nää nu måste jag lägga ner här, skriver mer senare!

 
 
Tilda

Tilda

13 september 2010 09:42

Heejsan!! Stackars dig att både häst och (är det hund) har flyttat ifrån dig!!:( Kan jag få lösen?? Asså till inläggen?? Kraam!!:)

http://www.flexibility.bloggplatsen.se

Emelie

13 september 2010 20:10

lämnar bara ut det till dom närmsta tyvärr :/

 
anna

anna

26 september 2010 11:09

allting ordnar sig ska du se :) på ett eller annat sätt :D

http://dabrunette.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

20 oktober 2010 00:30

Hejsan!
Jag köpte Nelligino för två veckor sedan och skulle gärna vilja veta lite mer om hennes bakgrund! Så om du har lust får du jätte gärna höra av dig till mig! Mvh Jenny & Nell

Emelie

20 oktober 2010 15:23

Hej! adda gärna min msn, ungmama@live.se så kan vi prata mer!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 juli 2012 00:12

Dagen idag började förjävligt.. Men så är väl livet? Ett steg fram, tre steg bak!! Blev en skrittsväng i skogen med T , var jävligt skönt att bara få vara efter allt! Sen körde vi lite skit till tippen, både härifrån o från pappa. Åkte med Soph...

Av Emelie - 17 juli 2012 20:50

Har laddat ner bloggplatsens sol, så jag kan blogg lite oftare ;-) skulle gärna vilja rensa alla gammal inlägg, men det får jag kanske göra via en dator sen istället! För nu ska bloggen göras om!!;-) ...

Av Emelie - 17 november 2010 18:55

Hallå!    Idag har faktiskt varit en helt underbar dag. Vaknade kl 6, då kände Natalie för att hon ville gå upp haha. Även om jag ringde och sa till dagis att hon inte kommer mer den här veckan, eftersom hon bara skulle ha gått långa dagar, och e...

Av Emelie - 16 november 2010 17:52

Ojoj, otroligt länge sen jag skrev. men det har hänt en hel del i mitt liv!!   * Blivit tillsammans med en annan kille. * Flyttat. * Fått mera jobb.  * Fått en egen lägenhet med inflyttning 1/1. Bor för tillfället hemma hos den nya killen. ...

.

Av Emelie - 9 september 2010 00:06

Ikväll är faaan inte en bra kväll, varför vill jag inte skriva ut här än.. det är alldeles för privat...     fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanf
anfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan!!!!!! ...

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards