Alla inlägg under augusti 2010

Av Emelie - 31 augusti 2010 19:38

Mitt underbara lilla hjärta, imorgon tar ditt alldeles på tok för korta liv slut   

Men jag kan inte se dig lida, jag var tvungen att göra det här valet, för din skull, för att du ska slippa denna smärta.

Det är inte rätt, jag som har möjligheten måste välja din väg åt dig, och den vägen tar slut imorgon.

Usch det är så jävla jobbigt, tårarna slutar inte rinna, klumpen i magen vägrar försvinna. Så fort du tittar på mig känner jag världens ångest, har jag verkligen gjort rätt beslut? är det verkligen rätt? tänk om operationen funkar?

Hur ska jag klara mig nu? alla mina underbara djur försvinner från mig ett efter ett känns det som. Snart kommer jag stå här alldeles ensam ju!

Usch tårarna rinner så jag knappt klarar av att skriva klart det här inlägget, så det får bli en kort slut nu..


 

Mitt underbara hjärta, tänk på mig när du springer över regnbågen imorgon   


Kommer alltid tänka på dig, du kommer alltid finnas i mitt hjärta Nova  

Av Emelie - 21 augusti 2010 14:04

Nu är det verkligen EXTREMT länge sen jag uppdaterade här! men som sagt så har Telia krånglat som fan med oss ett tag nu så..

Men nu tänkte jag iaf slänga in ett litet inlägg här när jag ändå sitter i bilen och har det jätte tråkigt   Vi är på väg till uppsala för kräftskiva :)


Kan ju uppdatera lite om vad som har hänt! :


* Nelli har flyttat (   )

* Madde har hämtat hem en ny häst, Totte   

* Jag har lämnat in ansökan om att börja plugga igen.


Sen är det väl inga mer större grejer som har hänt, mest det gamla vanliga =)


Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards