Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

sur och grinig!

Av Emelie - 12 maj 2010 12:57

Japp, det är jag det! på så jävla sämst humör så det finns inte!   

Jag menar, varför ska VI behöva rätta oss efter någon annan?!    Åh är riktigt sur! Ska väl kanske inte skriva ut för mkt här då jag inte vet om dessa personer läser min blogg och då blir det bara ännu mer jävla helvetes tjafs!



Aja i morse provade vi släppa ihop hästarna igen för att se om det funkade bättre än sist. Nelli travade runt i hagen med Audna efter sig som en liten svans   

Sen hälsade dom lite grann och that´s it. Sen gick dom och åt   



Nu försvann älsklingen iväg på möte, och efter det bär det av ut till pappa för att svetsa ett släp. Sen blir det hem igen   


Måste bara få länka till en låt som jag för tillfället sitter och lyssnar på, tycker han har riktigt bra röst!

http://www.youtube.com/watch?v=bNfRebw5J9Y&feature=related

 
 
silversoul

silversoul

12 maj 2010 13:38

Detta låter som på mitt arbete. :/

http://silversoul.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

12 maj 2010 13:46

Haha =) ne jag hade mina aningar Islänningar brukar va starkare mentalt.. Har överhuvudtaget förvånad att Nelli lyckades ta den från början för hon har ju ingen som helst ledarkaraktär :P Hihi ;)

http://sun69shine.bloggplatsen.se

 
anna

anna

12 maj 2010 15:09

Mitt sura humör drabba mig igår..idag är jag på bättre :) hoppas att du snart också mår bättre och blir av med ditt kassa humör ;) fin blogg du har förresten :)

http://annathelinsblogg.bloggplatsen.se

 
Tilda

Tilda

12 maj 2010 15:34

Ja, han hade verkligen en bra röst!

http://www.flexibility.bloggplatsen.se

 
anna

anna

12 maj 2010 21:16

vad beror humöret på då? vaknat på fel sida eller nå du grubblar över? bloggen är asbra att få ut alla känslor i ju :D

http://annathelinsblogg.bloggplatsen.se

 
anna

anna

13 maj 2010 19:27

Tyvärr är man för snäll och finns alltid där för folk, MEN när man väl behöver stöd och så sj..så vänder de en ryggen tyvärr..så vad fan gör man? Man får visa dom vad man känner & tycker via bloggen isånafall för oftast förtjänar inte så vidriga människor en tillsägelse irl..jag skrev extremt elaka saker om en fd vän förut..folk undra varför jag snacka skit i bloggen och inte tog det med personen i fråga då sa jag att denna person förtjänar inte den bra behandlingen, spec inte när hon var en vidrig och taskig människa sj..då kan de bara dra :)

http://www.annathelinsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 juli 2012 00:12

Dagen idag började förjävligt.. Men så är väl livet? Ett steg fram, tre steg bak!! Blev en skrittsväng i skogen med T , var jävligt skönt att bara få vara efter allt! Sen körde vi lite skit till tippen, både härifrån o från pappa. Åkte med Soph...

Av Emelie - 17 juli 2012 20:50

Har laddat ner bloggplatsens sol, så jag kan blogg lite oftare ;-) skulle gärna vilja rensa alla gammal inlägg, men det får jag kanske göra via en dator sen istället! För nu ska bloggen göras om!!;-) ...

Av Emelie - 17 november 2010 18:55

Hallå!    Idag har faktiskt varit en helt underbar dag. Vaknade kl 6, då kände Natalie för att hon ville gå upp haha. Även om jag ringde och sa till dagis att hon inte kommer mer den här veckan, eftersom hon bara skulle ha gått långa dagar, och e...

Av Emelie - 16 november 2010 17:52

Ojoj, otroligt länge sen jag skrev. men det har hänt en hel del i mitt liv!!   * Blivit tillsammans med en annan kille. * Flyttat. * Fått mera jobb.  * Fått en egen lägenhet med inflyttning 1/1. Bor för tillfället hemma hos den nya killen. ...

Av Emelie - 11 september 2010 12:20

Ja idag tänkte jag försöka mig på ett lite längre inlägg! Eftersom jag är själv hemma ett par timmar så tänkte jag att jag kan dela upp inlägget lite      Efter detta inlägg så kommer jag även göra ett inlägg med lösen, ett lösen som jag bara läm...

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards