Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Emelie - 28 maj 2010 21:43

Ja i förrgår kom hovis ut och skodde Nelli. Det gick väl sådär, hon bråkade en hel del med han faktiskt.. Röck sönder ett grimskaft och lite så där    Fast så har hon aldrig gjort annars, så det var nog bara att hon inte gillade honom . För annars står hon alltid snällt   Så idag när jag och Madde skulle ge oss ut och rida var hon totalt halt. Hon ville knappt röra på sig... Så jag ringde till hovslagaren och sa att han bannemig fick komma och kolla på henne så han inte hade sömmstuckit henne eller nåt.. Så han skulle komma imorgon bitti, men sen efter en stund ringde han igen och sa att han skulle åka direkt från e-tuna och komma idag och kolla istället. Snällt så klart! så när han kommer, tror ni inte att hon inte visade nån hälta då????!!! nejdå, då var hon precis som vanligt    Han skulle ringa mig imorgon bitti igen och kolla hur det var med henne då, annars skulle han komma imorgon igen   



Men men, det blev en ridtur iaf, på Maddes islänning    red ner till sjön, Madde och Bally plaskade runt i vattnet, men Audna VÄGRADE att gå i vattnet, hon bara stod och studsade och skakade på huvudet


 

Nelli och Audna     



Nej nu ska jag mysa ner mig här hemma. Hörs snart igen

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards