Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Emelie - 6 maj 2010 21:35

Hej på er! Preeeecis klivit upp ur badet nu, riktigt skönt! Så nu luktar jag smultron   

Var ute och klättrade med Nellibus i skogen förut, det gillade hon! Funderar på om jag ska rida samma sväng imorgon   

Åh vet ni! jag blev såååå besviken förut! Har beställt hem lite hästgodis, och hon tyckte det var skiiiiit äckligt!    Vad ska jag göra nu med allt godis som är kvar??    


Nej nu ska jag gå och blåsa håret, och sen så ska jag gosa ner mig i soffan en stund med älskling innan det är dags för natten..



Emma, samma promenad ikväll som igår????

Av Emelie - 6 maj 2010 11:10

Idag fick jag sovmorgon, tack underbara älskling!   


Idag är det riktigt fint väder ute, så vi ska ut en sväng sen, fast ja, en sväng brukar egentligen bli... Hela dagen  

Så jag vet inte riktigt hur det kommer bli med inlägg idag, men det blir iaf ett till ikväll det kan jag lova   

Har fått ett önskemål om lite fler bilder här också, så jag ska försöka slänga in lite bilder nu om det vill funka!   


Förbered er på Bildbomb!  


Nova

 


Smilla

 



Nelli

     


Natalie    Hehe måste bara skriva, hennes fina grimage, så gör hon när hon är arg   

   

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards