Alla inlägg den 16 april 2010

Av Emelie - 16 april 2010 21:54

* Vad heter ni? Emelie och Christoffer
* Hur träffades ni?  Via mitt ex! :P
* Tillsammans? 26 mars 2006
* Är ni förlovade? Japp!
* Bor ni ihop? Jajamen!
* Har ni barn? Ja, det vet nog alla redan.
* Har båda körkort? Nej :(
* Kommer du ihåg er första kyss? Japp
* Vem sa "jag älskar dig" först? Älsk
* Vem är äldst? Cc, 2 år äldre

* Vilka stjärntecken är ni? Jag är fisk, cc vattuman
* Vem fyller först på året? cc
* Vem är längst? cc :P
* Vem sjunger bäst? Skulle tippa på att det är jag fastän det inte är fint ;)
* Håller ni i handen på stan? Ja ibland.
* Kände ni varann innan ni blev ihop? Japp, hade kännt varann ett år! :)
* Vad har ni gemensamt? Mkt!
* Blev du kär i första ögonkastet? Ja, tänk för att jag blev det!
* Har ni någon speciell låt? Japp!
* Har ni några "fri kort"? Nej..
* Har ni stora framtidsplaner? Ja!
* Har ni gråtit i varandras armar? Ja det har vi faktiskt!
* Har ni varit utomlands tillammans? nej :(
* Vilket är ert bästa minne? Natalie <3
* Vem lagar bäst mat? jag är nog bättre, även om han börjat lära sig :D
* Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser bara !
* Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast!
* Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? jaa, 25 mil!
* Blir du lätt svartsjuk? Nej, eller det beror väl på men nej inte allt för lätt.
* Brukar ni bråka? Det händer väl.
* Ringer eller SMS:ar ni mest? smsar, fast nu på slutet ringer vi oftast!
* Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Jag älskar hela honom!
* Vad använder ni för preventivmedel? spiral
* Brukar nån av er prata i sömnen? Nej :P

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards