Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Lista

Av Emelie - 23 mars 2010 21:20

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Natalie sprang runt och sa mamma hela dagen ;D
Vad gjorde du kl 07 imorse: Blev väckt av natalie :D
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt i cam med Jocke och åt chips :D
Det sista du sa högt: Fan skulle haft lite dipp!
Det senaste någon sa till dig: Jaa det vore inte helt fel!
Vad har du druckit idag: vatten, kaffe, mjölk, passions soda
Vad var det senaste du åt: Lite chips.
Vad var det senaste du köpte: storhandlade, orkar fan inte skriva allt xD
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: regn.
Godaste glassmaken: magnum, päronsplitt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Sover du tungt: Njae, jag tror faktiskt det, fast ändå vaknar jag lätt när natalie vaknar ? :P
Drömmer du mardrömmar: Ibland.
Trivs du med ditt jobb: är arbetslös så nej..
Favoritklädsel: myskläder
Favoritlåt just nu: Ingen speciell =/ 
Vad ser du om du tittar till höger: Älskling :D
Vad gör dig glad just nu: Sol och vackert väder!
Vad ska du göra härnäst: Kolla tv =)
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ganska bra trots tidig morgon..
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Linne och mysbyxor
Sommarplaner: ingen aning faktiskt! förslag???
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Nej.
Morgon eller nattmänniska: Natt. Men nu har vi ju börjat gå upp tidigt för att vänja natalie till dagis =)
Vad är viktigast för dig: Denna fråga var nog lättast! Mina barn såklart!
Är du kittlig: jaa, överallt :P

Snarkar du: Nepp
Stjärntecken: fisk
Äckligaste insekten: Fästingar och spindlar.
Stökigt eller välstädat: det är för det mesta stökigt här.  Men hellst välstädat. :P
Längtar du mest efter just nu: Sommaren. Och semestern!

 
 
Jessica

Jessica

28 mars 2010 12:20

Sv: Tack vad glad jag blir :) Blewv riktigt nöjd över håret själv. Kram

http://CrazyBarbiedoll.blogg.se

 
Jessica

Jessica

28 mars 2010 12:21

Nu har jag lagt till dig på msn :)

http://CrazyBarbiedoll.blogg.se

 
Jessica

Jessica

30 mars 2010 20:20

Sv: Vi fick inte reda på kön idag heller tyvärr, bebisen knep ihop benen. Men allt såg bra ut och jag följer kurvan exakt. Och nyss så kände jag den första sparken :D BF den 30:e Augusti.:) Vännen? Det var snällt sagt :) Kram

http://CrazyBarbiedoll.blogg.se

 
Jessica

Jessica

1 april 2010 13:14

Sv: Okej då vet jag :)

http://CrazyBarbiedoll.blogg.se

 
Jessica

Jessica

4 april 2010 16:26

Åhh jag vill också grilla gud så gott :D Kram

http://CrazyBarbiedoll.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 juli 2012 00:12

Dagen idag började förjävligt.. Men så är väl livet? Ett steg fram, tre steg bak!! Blev en skrittsväng i skogen med T , var jävligt skönt att bara få vara efter allt! Sen körde vi lite skit till tippen, både härifrån o från pappa. Åkte med Soph...

Av Emelie - 17 juli 2012 20:50

Har laddat ner bloggplatsens sol, så jag kan blogg lite oftare ;-) skulle gärna vilja rensa alla gammal inlägg, men det får jag kanske göra via en dator sen istället! För nu ska bloggen göras om!!;-) ...

Av Emelie - 17 november 2010 18:55

Hallå!    Idag har faktiskt varit en helt underbar dag. Vaknade kl 6, då kände Natalie för att hon ville gå upp haha. Även om jag ringde och sa till dagis att hon inte kommer mer den här veckan, eftersom hon bara skulle ha gått långa dagar, och e...

Av Emelie - 16 november 2010 17:52

Ojoj, otroligt länge sen jag skrev. men det har hänt en hel del i mitt liv!!   * Blivit tillsammans med en annan kille. * Flyttat. * Fått mera jobb.  * Fått en egen lägenhet med inflyttning 1/1. Bor för tillfället hemma hos den nya killen. ...

Av Emelie - 11 september 2010 12:20

Ja idag tänkte jag försöka mig på ett lite längre inlägg! Eftersom jag är själv hemma ett par timmar så tänkte jag att jag kan dela upp inlägget lite      Efter detta inlägg så kommer jag även göra ett inlägg med lösen, ett lösen som jag bara läm...

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards