Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Ett till önskemål uppfylls!

Av Emelie - 29 april 2010 21:55

Jag har fått ett till önskemål om vad jag ska skriva om, så här kommer ett inlägg om,

Hur jag och Christoffer träffades!


Allting började med att jag och min kompis Iza åkte hem till hennes mamma i Bålsta. Då träffade jag min dåvarande kille Ante. Ante flyttade sedan till Brunskog i Arvika, Värmland. Granne med Cc (Christoffer) Dom började umgås, och jag fick prata lite då och då med Cc när jag ringde till Ante. Vi bytte nr, och ca ett år efter att jag och Ante gjorde slut så blev jag och Cc tillsammans, vi hade då varit kompisar under hela det året, både jag, cc och Ante. Sen på sportlovet 2006 så åkte jag dit, Ante och Cc kom och mötte mig vid stationen, sen körde vi hem Ante, och jag följde med Cc hem, fast vi hann bara vara hemma en liten stund innan Ante ringde och ville att vi skulle komma och möta honom    Så kollade vi 3 på Big brother finalet -06. Jag var hos Cc en vecka, sen följde han med mig hem en vecka. Då började allting, sen åkte vi till varandra varje helg. Fram till juni 2008. Efter att jag gått ut skolan, och då väntade jag Natalie   

Juli 2009 flyttade vi från värmland, bodde ca 1 månad hos min pappa i Katrineholm innan vi fick flytta in i våran lägenhet   


 


Så nu har ni fått veta lite om det, fortsätt gärna kom med tips och frågor om vad ni vill att jag ska skriva om!!!     

 
 
Ingen bild

emma

29 april 2010 22:18

allt de där visste jag typ redan xD Fast dock inte att ni kollade på big brotherfinalen xD haha, en fin historia de där :)

 
Louise

Louise

2 maj 2010 15:39

jag måste fråga, Hur gammal var du när du blev gravid ?
och hur gammmal var du när du födde din dotter ?

http://alltidlouise.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 juli 2012 00:12

Dagen idag började förjävligt.. Men så är väl livet? Ett steg fram, tre steg bak!! Blev en skrittsväng i skogen med T , var jävligt skönt att bara få vara efter allt! Sen körde vi lite skit till tippen, både härifrån o från pappa. Åkte med Soph...

Av Emelie - 17 juli 2012 20:50

Har laddat ner bloggplatsens sol, så jag kan blogg lite oftare ;-) skulle gärna vilja rensa alla gammal inlägg, men det får jag kanske göra via en dator sen istället! För nu ska bloggen göras om!!;-) ...

Av Emelie - 17 november 2010 18:55

Hallå!    Idag har faktiskt varit en helt underbar dag. Vaknade kl 6, då kände Natalie för att hon ville gå upp haha. Även om jag ringde och sa till dagis att hon inte kommer mer den här veckan, eftersom hon bara skulle ha gått långa dagar, och e...

Av Emelie - 16 november 2010 17:52

Ojoj, otroligt länge sen jag skrev. men det har hänt en hel del i mitt liv!!   * Blivit tillsammans med en annan kille. * Flyttat. * Fått mera jobb.  * Fått en egen lägenhet med inflyttning 1/1. Bor för tillfället hemma hos den nya killen. ...

Av Emelie - 11 september 2010 12:20

Ja idag tänkte jag försöka mig på ett lite längre inlägg! Eftersom jag är själv hemma ett par timmar så tänkte jag att jag kan dela upp inlägget lite      Efter detta inlägg så kommer jag även göra ett inlägg med lösen, ett lösen som jag bara läm...

Presentation

Min blogg om livet som ung mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards